חברה ל הסרת שיער בלייזר

עם יותר מ-עשרות אלפי טיפולי הסרת שיער בלייזר בפריסה ארצית, נוקו לייזר היא החברה היחידה להסרת שיער בישראל שמתמחה בהסרת שיער בלייזר. נוסדה בשנת 2012 על ידי שני רופאים מוסמכים. לייזר הסרת שיער היא הספקית הגדולה ביותר של הסרת שיער בלייזר בישראל.

נוצרת תכנית טיפול מותאמת אישית לכל לקוח על מנת להבטיח את התוצאות הקבועות הרצויות

 אחת המערכות המתקדמות ביותר להסרת שיער בתעשיית היופי, היא שיטת ה SHR שאושרה על ידי ה-FDA משלב את הלייזר GentleLASE (הידוע גם כלייזר Alexandrite 755) והלייזר GentleYAG, מה שהופך אותו לבטוח ויעיל עבור כל סוגי העור. Ever/Body מתאימה טיפולי הסרת שיער בלייזר לסוגי שיער ועור: Ever/Bodys משתמשת בלייזר GentleYAG לעור כהה, Alexandrite לעור בהיר, ומציעה לייזרים Cynosure שניתן להשתמש בהם גם על עור בהיר וגם על עור כהה.

אם אתה נוטה לשערות חודרניות המחמירות את העור שלך וגורמות לפיגמנטציה (נפוץ בגווני עור עמוקים)

לייזר יכול לעזור להיפטר ממנו. הופתעתי לגלות שלייזר באמת יכול לעזור עם שערות חודרניות מעצבנות. הלייזר יכול להגיב עם השיער על פני העור ולגרום לגירוי ואולי גם לריח הנורא של שיער שרוף, שלמדתי להכיר ממקור ראשון, הידד. זקיקי השיער חייבים להיות מתחת לעור כדי שהלייזר יוכל להנחות אותם להסרה.

בהתאם לסוג השיער והעור והאזור המטופל

הסרת שיער בלייזר לא תמיד מסירה לצמיתות את כל השיער. בעזרת הסרת שיער בלייזר, תוכל ליהנות מעור חלק ונטול פגמים ללא הטרחה של שעווה או גילוח. לאחר שחווינו רבות מהמלכודות של גילוח (שערות חודרניות, אדמומיות, גירוי וצמיחה מחודשת), העונה אנו מחפשים שיטות אלטרנטיביות להסרת שיער.

אל תדאג אם השיער שלך לא מתאים

רופא העור שלך יודיע לך. מכשירי גילוח חשמליים אינם מומלצים מכיוון שהשיער נוטה להישאר ארוך מדי. אין להשתמש בברונזרים מזויפים 3-4 שבועות לפני הטיפול; יש לקלף היטב את האזור כדי להסיר שאריות. החום מהלייזר נשאר בעור שלך למשך 24 שעות, כך שלא תקבלי חדרי כושר, סאונות, מקלחות חמות.

כי גם אם התוצאה הסופית

היא *נשיקת השף*, יש כמה דברים שכדאי לזכור ודרכים שבהן תוכלו להכין את עצמכם לחוויית הלייזר הטובה ביותר, בכל מקום בגוף שתקחו אותה. להלן תמצא עובדות ברורות ותפריך את כל המיתוסים שלך לגבי לייזרים, החל מלייזרים הגורמים לצמיחת שיער (לעיתים רחוקות) ועד הימנעות מחשיפה לשמש (תמיד). אנו משתמשים בלייזרים מאושרים על ידי ה-FDA המותאמים לסוג העור ולצבע השיער הספציפיים שלך. ב-65 מקומות ברחבי הארץ נעשה שימוש רק בציוד לייזר בתקן תעשייתי המאושר על ידי ה-FDA.

אידיאל אימג' משתמש בלייזרים חדישים וכל ההליכים מבוצעים על ידי אנשי מקצוע רפואיים ואחיות בלבד (לדוגמה

אידיאל אימג' מציע שירותים לאזורים כמו ביקיני, שיער פנים, שיער גוף, בית השחי ו שיער רגליים חבילה ייחודית זו מציעה ללקוחות מספר בלתי מוגבל של טיפולים בכל אזור גוף שנרכש, למרות שהלקוח הממוצע הוא 95% חסר שיער + 7-10 טיפולים.

 

בעוד שמרכז השעווה האירופי מתמקד בשעווה

כדי להעניק ללקוחות מראה אופנתי ונטול שיער, מכוני הלייזר של נוקו משתמשים בלייזרים כשיטה העיקרית שלהם להסרת שיער. 

 

 

למידע נוסף על חברה ל הסרת שיער בלייזר כדאי לבדוק ב- nokolaser.co.il

דילוג לתוכן