כרטיס ביקור לעסק

זו תופעה מעניינת ומעט מטרידה, ובקטע זה אנו מנסים לענות על כמה מהשאלות הנפוצות ביותר בנושא כרטיסי ביקור ועיצוב כרטיסי ביקור. ישנם שווקים תחרותיים בכל הנוגע להדפסת כרטיסי ביקור מקצועיים, כאשר חלקם מציעים איכות הדפסה גבוהה יותר עם תפוצה מהירה יותר – לפעמים בעוד שאחרים מתמקדים בשירותי הדפסה באותו יום. חברות שונות מציעות מגוון אפשרויות הדפסה, החל משירותי הדפסה לפי דרישה וכלה בהדפסה מקוונת. אתה יכול לקחת הזמנות מקוונות להדפסת כרטיסי הביקור שלך תמורת 5 $ בלבד לכרטיס ו -10 $ לפיסת נייר בסך כולל של 50 $.

אחת הדרכים לעשות זאת היא להציע כרטיסי ביקור המיוצרים עם סוג נייר שונה ממה שמציעים בדרך כלל שירותי הדפסת כרטיסי ביקור אחרים.
עבור מידע בנושא של כרטיס ביקור לעסק עליך לבדוק כאן: digitalbcard.co.il

מבחינת הגודל, אנו מציעים גם גרסאות גדולות יותר עם השפעה גבוהה יותר, כגון כרטיסי ביקור מרובעים. אנו מסוגלים גם להעלות את איכות ההדפסה של שירותי הדפסת כרטיסי הביקור שלנו לרמה זהה לשירותים אחרים בתחום הדפסת כרטיסי הביקור.

כרטיס עגול, למשל, הוא בלתי נשכח מאוד, אך אינו מתאים לכרטיס ביקור שגודלו 3.5 x 2 אינץ 'בלבד (ראה להלן). אם אין לכם יותר מדי מקום לעבוד, תוכלו גם להדפיס כרטיסי ביקור בפורמט מרובע אם תרצו.

אם אתם מחפשים כרטיס ביקור סטנדרטי שעושה רק את העבודה שלכם

או אם אתם מחפשים כרטיס שמעביר את העסק שלכם בצורה ייחודית, המשך לקרוא כדי למצוא אחד שמתאים לצרכים שלך. שימו לב שישנן חברות רבות המציעות כרטיסים מקצועיים מודרניים המאפשרים לכם להיות יצירתיים ולהתאים אישית את העיצוב שלכם בכדי להבטיח שתקבלו את הכרטיסים האישיים והביקוריים שאתם רוצים. אם אתם זקוקים להדפסת כרטיסי ביקור, יש גם Print Jukebox, המציע מגוון רחב של עיצובים של כרטיסי ביקור, מפשוטים ועד מורכבים. ישנם כמה עיצובים מדהימים של מפות המוצעות ואני ארחיב את האוסף הזה לאורך זמן, אך לעת עתה, אם שכחת מה יש שם, אני בטוח שאתה יודע למה אני מתכוון: חברות המציעות כרטיסים מודרניים ומקצועיים יש הרבה הזדמנויות נהדרות.

זה המקרה אם כבר יש לך עיצוב משלך או אם אתה מעוניין ליצור כרטיס ביקור המשתמש בו

כדי למצוא השראה לפרויקט הדפסת כרטיסי הביקור שלך, הקפד לקרוא את פוסט בבלוג על עיצובים של כרטיסי ביקור כדי למצוא את השותף המושלם לכרטיסי הביקור החדשים שלך. עיין בפוסטים בבלוג אלה בנושא עיצוב גרפי והשראת עיצוב, ובבלוג זה על רעיונות לעיצוב כדי למצוא השראה והשראה לפרויקטים שלך להדפסת כרטיסי ביקור. — – עיצוב כרטיסי ביקור הוא חלק חיוני במיתוג ועליו לשמש הרחבה חזותית של עיצוב המותג שלך. השתמש בכרטיסי הביקור לדוגמא הזמינים באופן מקוון כדי לעזור לך להחליט מה לשים על הכרטיס שלך. ישנם טיפים רבים כיצד להכין את ג הוא אינטראקטיבי ומושך, אך דוגמה מעוצבת לחלוטין לכרטיס ביקור עם מרכז אמנות היא הלוגו של מכללת האמנות סנטר לאמנות ועיצוב בשיקגו.

אם אתה רוצה להדפיס את כרטיס הביקור שלך בצבע, אתה לא רוצה שעבודתך תדמם – באזורים. על ידי שימוש רב בשטח לבן, העיצוב שלך ישמור על הלוגו שלך יפה ונקי ובו זמנית ידגיש אותו, גם אם הוא צבוע.

אם לוגו כרטיס הביקור שלך

הוא בצבע יחיד והסוג שלך הוא בצבע שונה, עליך לשקול את שני הצבעים האלה. בעוד שחלק מהמסעדנים משתמשים באדום בגלל תכונותיו המעוררות תיאבון, השימוש הגיוני באדום בכרטיסי ביקור יכול להיות מושך מבחינה ויזואלית מאוד. תתפלאי כמה ההבדל יכול לעשות כתם קטן של צבע בעת תיבול כרטיס ביקור.

חותמת נייר צרפתית מוסקלטונה ייחודית בכך שצבעים וחומרים עובדים יחד

כדי ליצור זיכרון פיזי בלתי נשכח יותר של המותג שלך. כרטיסי הביקור שלנו לסחר מקוון משתמשים גם באותיות עיוורות ונשמרים בצבע מנטה אלגנטי, שמשלים בצורה מושלמת את תחושת המותג שלנו.

אם אתם מחפשים כרטיס ביקור יוקרתי ומרשים, בחרו אחד ממלאי הניירות של טריפקטה וזהו בשבילכם. אם אתם מחפשים עיצוב מעודן במיוחד, דגם זה מיוצר במיומנות והוא יחיד במינו.

אתה יכול לעבוד עם צוות העיצוב של Clubcard ליצור כרטיס ביקור מותאם אישית שמתאים לצרכים שלך

עם כל כך הרבה אפשרויות עיצוב, אתה יכול להיות בטוח שאף אחד מהמתחרים שלנו לא ישתמש בכרטיס ביקור כמוך. אנו תחרותיים במחיר ויש סיכוי טוב שתשתמשו בו או במשהו דומה בחייכם בשלב כלשהו.

אם יש לך את הכישורים לעצב כרטיס ביקור, אתה יכול להיעזר במעצב מקצועי להתייעצות בחינם.

דילוג לתוכן