מבוא

קמפיינים בגוגל הם דרך מצוינת להרחיב את העסק שלך. הם עוזרים לך להגיע לקהל היעד שלך ולהגדיל את ההכנסות. אבל הם יכולים גם להיות אתגר לניהול. מאמר זה יציג בפניכם את כל היסודות של מסעות פרסום בגוגל ויספק כמה טיפים כיצד לנהל אותם להצלחה.

מסעות פרסום בגוגל יכולים להיות דרך מצוינת לעסקים לצמוח, אבל הם גם יכולים להיות מאתגרים לניהול מוצלח. במאמר זה נציג בפניכם את כל היסודות של מסעות פרסום בגוגל ונספק כמה טיפים כיצד לנהל אותם להצלחה.

-מהו מסע פרסום בגוגל?

מסעות פרסום בגוגל הם הדרך הפופולרית ביותר להגיע ללקוחות פוטנציאליים באינטרנט.

קמפיין פרסום בגוגל הוא קבוצה של מודעות המופעלות במנוע החיפוש של גוגל ובשירותים אחרים, כגון יוטיוב או ג'ימייל. מסעות פרסום יכולים למקד לאנשים על סמך הגיל, המגדר, המיקום ותחומי העניין שלהם. וניתן לעצב אותם כך שיופיעו בכל פעם שמישהו מחפש מוצר או שירות מסוים, צופה בסרטון על כך או מקבל מייל מהחברה.

קמפיינים בגוגל מנוהלים בדרך כלל על ידי צוות בעל תפקידים שונים: מנהל החשבון אחראי על יצירה וניהול של קמפיינים; אסטרטג החשבונות אחראי על ניתוח נתונים וייעוץ ללקוחות; צוות הקריאייטיב אחראי על עיצוב מודעות; ולבסוף מומחה הניתוח מנתח נתונים כדי להבין מה עובד טוב ומה טעון שיפור.

-איך AdWords עובדת?

גוגל אדוורדס היא פלטפורמת הפרסום של גוגל המאפשרת למפרסמים להציג מודעות למשתמשים שמחפשים מילות מפתח ספציפיות. פלטפורמת Google AdWords כוללת מודעות טקסט, מודעות תמונה ומודעות וידאו.
למידע נוסף בתחום של בי מרקטינג מומלץ לבדוק ב- bemarketing.co.il

הסרטון הבא מספק הסבר טוב על אופן הפעולה של AdWords:

ממשק AdWords מאוד אינטואיטיבי ופשוט לשימוש. זה מאפשר לך ליצור קמפיינים תוך דקות ספורות, מבלי שיהיה לך כל ידע בקידום אתרים או שיווק מקוון.

גוגל אדוורדס היא פלטפורמת פרסום מבית גוגל המאפשרת להציג מודעות בדפי תוצאות מנועי החיפוש של גוגל ובאתרי רשת הפרסום של גוגל.

AdWords היא מערכת תשלום לפי קליק (PPC): מפרסמים משלמים רק כאשר משתמש לוחץ על אחת מהמודעות שלהם, לא על כל פעם שמישהו רואה את המודעה שלו.

הממשק מאוד אינטואיטיבי ופשוט לשימוש. זה מאפשר לך ליצור קמפיינים תוך דקות ספורות, מבלי שיהיה לך כל ידע בקידום אתרים או שיווק מקוון.

-ממשק AdWords של גוגל

גוגל אדוורדס היא פלטפורמה רבת עוצמה לניהול מסעות פרסום. ניתן להשתמש בו כדי למקד לקהלים ולמילות מפתח ספציפיים, והוא מאפשר למפרסמים לעקוב אחר ביצועי הקמפיינים שלהם בזמן אמת.

מסע פרסום בגוגל אדוורדס הוא סכום של קבוצה של קבוצות מודעות, שלכל אחת יש קבוצה משלה של מודעות, מילות מפתח והצעות מחיר. המשמעות היא שמפרסם יכול ליצור מסעות פרסום רבים עם יעדים, תקציבים והגדרות שונים מבלי לשלם יותר מעמלה אחת.
עבור פרטים מורחבים בתחום של ניהול קמפיינים בגוגל לעסק גדול יש לבדוק ב- bemarketing.co.il

-שיטות עבודה מומלצות של AdWords

להלן רשימה של שיטות עבודה מומלצות לניהול מסעות פרסום של Google עבור עסק גדול:

– בחר שם מסע פרסום קצר, תיאורי ורלוונטי לעסק שלך

– השתמש באותן מילות מפתח במודעות שלך כמו שאתה עושה באתר ובדף הנחיתה שלך

– צור קבוצות של מילות מפתח הקשורות זו לזו (למשל "בגדי נשים")

– השתמש במילות מפתח שליליות כדי לא לכלול חיפושים לא רלוונטיים (למשל "בגדי גברים")

– סקור את מסע הפרסום כל יום או שבוע, תלוי באיזו תדירות אתה רוצה לראות אותו

מבנה הקמפיין

Google Ads היא דרך מצוינת להגיע לקהל היעד שלך ולהמיר אותו ללקוחות. עם זאת, יכול להיות קשה להגדיר ולבצע אופטימיזציה של מסעות פרסום לקבלת התוצאות הטובות ביותר. מאמר זה יציג בפניכם את המבנה של מסע פרסום בגוגל אדס, כך שתוכל להתחיל עם מסע פרסום משלך.

לגוגל יש כלי לניהול קמפיינים שעוזר למפרסמים עם מבנה מסע הפרסום, מבנה מסעות הפרסום חוצי מדיה והגדרת מסע הפרסום. ישנם שלושה מרכיבים עיקריים ש-Google מספקת למטרות אלה:

-Campaign Manager: זהו לוח המחוונים הראשי שבו מפרסמים יכולים לנהל את כל מסעות הפרסום שלהם במקום אחד. יש לו גם פונקציית דיווח שעוזרת לעקוב אחר ביצועי המודעות ולבצע אופטימיזציה של מסעות פרסום.

-עורך AdWords: זהו כלי עריכה חינמי מגוגל המאפשר למפרסמים לערוך את מודעות AdWords שלהם ולנהל את הצעות המחיר שלהם ברמת מילת המפתח.

-Google לעסק שלי: זו הדרך הטובה ביותר לנהל את כל המידע העסקי שלך במפות Google, כולל שעות הפעילות שלך, מספר הטלפון, כתובת האתר ועוד.

שלושת המרכיבים העיקריים של כלי ניהול הקמפיינים של גוגל הם Campaign Manager, AdWords Editor ו-Google My Business.

מחקר

המחקר ניתח את התוצאות של קמפיין גוגל של חברה גדולה על מנת לקבוע את האסטרטגיות היעילות ביותר לניהול קמפיינים בגוגל.

חשוב שתהיה לך אסטרטגיה ותוכנית לפני שאתה מתחיל להפעיל את הקמפיין שלך. זה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל, אבל חשוב שתעשה את המחקר שלך ותגלה מה הכי מתאים לך.

מחקר זה נערך על ידי סוכנות דיגיטל בינלאומית והוא בחן כיצד חברות שונות מנהלות את הקמפיינים שלהן בגוגל.

הוא גילה שישנם סוגים רבים ושונים של אסטרטגיות לניהול מסעות פרסום אלו, אך ישנם אלמנטים מסוימים הנפוצים בקרב כולם. אלו כוללים:

– הבנת היעדים העסקיים של הלקוח; – בחירת מילות המפתח המתאימות; – הגדרת מעקב המרות; – אופטימיזציה של דפי נחיתה; – יישום טקטיקות שיווק מחדש; – ניטור מדדי ביצועים על בסיס קבוע

אסטרטגיות וכלים לבדיקה מפוצלת

Google AdWords היא פלטפורמת פרסום רבת עוצמה. זוהי אחת הפלטפורמות הפופולריות והנפוצות ביותר לשיווק ופרסום מקוונים. חברה יכולה להשתמש בו כדי לקדם את המוצרים, השירותים או המודעות למותג שלה. גוגל אדוורדס מציעה מגוון כלים שיכולים לסייע בניהול מסעות פרסום עבור עסק גדול.

הכלי הראשון שצריך להזכיר הוא עורך Google Ads. זה עוזר בהגדרת מסע פרסום, ניהול קמפיינים ודיווח על הביצועים של מסע פרסום. זה גם מספק גישה לכל הנתונים בחשבון AdWords הכוללים מילות מפתח, מודעות, הצעות מחיר, תקציבים וכו'.

בשלב הבא יש לנו את הכלי Audience Match שעוזר למפרסמים למצוא לקוחות פוטנציאליים על ידי התאמת הקהל שלהם למידע שיש להם על תחומי העניין והדמוגרפיה של הלקוחות שלהם.

הכלי האחרון שצריך להזכיר כאן הוא מודעות להתקנת אפליקציה לנייד שמאפשר למפרסמים לקדם את התקנות האפליקציה שלהם לנייד ב-Google Play או Apple Store באמצעות מודעות חיפוש לנייד ברשת החיפוש או ברשת המדיה של Google.

כל הכלים האלה